När tiden räcker till.

Kategori: Allmänt

Varit frånvarande ett längre tag och detta kommer förmodligen fortsätta ett tag till. 
Men när tiden räcker till brukar jag känna för att kika in här. 

Det är mycket som händer hela tiden känns det som. 
Bara positivt.

Måste bara hinna njuta av det med.
Och klappa mig själv på axeln. 
Det där med att klappa sig själv på axeln är det nog inte bara jag som är lite sämre på. 

Så, fina människor där ute, klappa er själva på axeln ikväll.
Vi gör massor av bra saker varje dag, utan att vi tänker på det.

Jag har skrivit "brabok" i ungefär två månader.
En bok där jag skriver tre saker jag har gjort bra varje dag. 
Testa 3-4 veckor och fortsätt gärna sen.
Detta är verkligen ett bra sätt att komma sig själv närmre, vilket i sin tur såklart ger massor av goda förutsättningar till att utvecklas.

Här kommer en liten blandning av bilder från februari som mestadels bestått av jobb, men också loppisrundor, hälsat på kossorna på Stavsjö, planterat snödroppar, djupa andetag vid havet, god mat, fina vänner, möblering, hämtat drivved på näset och såklart massor av mys med min lilla familj.
Nu påbörjas snart ett nytt projekt här hemma också, nämligen odling. 
Det ska bli fantastiskt kul att lära sig och förhoppningsvis få plocka sina egna solvarma tomater i sommar. 












Kommentarer


Kommentera inlägget här: