hitta lugnet

Kategori: Allmänt

Dagar med feber och förkylning är förbi.
Jag som aldrig blir sjuk.
Tur att det inte var speciellt långvarigt.

Långledig. 
Njuter av det fina vintervädret.
Njuter av att se Kia yra runt i snön.
Njuter av värmen från kaminen.
En kopp varm choklad och en spinnande kattunge på det och livet känns absolut mer än bara okej. 
Fy i helvete så bra jag har det. 
 
Älskar känslan av att komma ner i varv.
Jag har varit ensam med djuren i två dagar.
Lugnet finner sig.
Jag känner det i hela kroppen.
Skönt. 
Dock ska det bli ännu skönare ikväll när herrn i huset kommer hem. 
Han saknas av oss alla tre. 

Imorgon åker jag till Stockholm och jag längtar redan efter tågresan.
Inte behöva prata med någon, bara lyssna på tankarna.
Komma fram till saker, tänka nytt och skriva av sig. 
Planera nytt yinpass och äta wraplunch. 
 
Sen ska jag få mysa med lillasyster och Amanda hela helgen.
Flanellpyjamasen och en flarra bubbel ligger redo i resväskan. 
Det blir bröllopstjöt och bröllopsinspiration för hela slanten hela helgen.
Härligt va! 
 


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: