Regn..

Kategori: Resa

Idag har det regnat mesta delen av dagen. Jag hade ont i magen i morse så jag bestämde mig för att hoppa snorklingen, som ändå blev inställd pga vädret. (hajdyket också). Väldigt synd när man är på en såhär grym ö! Men men, jag och John har ju två månader kvar så det hinner vi ta igen. Om vädret är bättre imorgon så gör grabbarna hajdyket.

Sedan börjar resan till nästa stopp som blir ön Bohol. Där har vi en hel vecka, vilket ska bli skönt.

Malapascua är i vilket fall en väldigt fin ö av det vi hann se. Och vi har käkat otroligt gott alla tre kvällar. Det enda negativa är alla, som jag kallar dem: hundjävlar. Stora, i flock, som skäller och ska fram till en. Fattar inte ens vad dem vill!? Ingen i mitt sällskap delar den åsikten med mig men är man hundrädd så är man. Dem enda vovvar som går hem hos mig är Molly och James.

Godnatt alles!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: