Vidare.

Kategori: Resa

Imorgon drar vi vidare till en ö som heter Malapascua. Där ska det tydligen vara helt magiskt så nu har vi höga förväntningar! Det kinesiska nyåret har resulterat i att det är fullbokat på hela ön så jag och John ska bo på lyxhotell nu i tre dagar. Dyrt men det ska bli gött. Och ni som vet om att vi har haft lite delade meningar om standarden på boenden kan ju lista ut vem av oss som är lyckligast.

Detta boendet vi har nu tycker jag är jättebra! Efter råttattacken jag råkade ut för förra året så har jag fruktansvärd råttfobi. Här finns ingen risk för att råttor ska ta sig in. Då är jag nöjd. Jag blev skitglad när vi kom hit och såg vårt rum, om man jämför med förra årets boenden. John däremot har krypfobi och självklart låg det en fet skalbagge i handfatet när vi kom hit.. Och så var det varmt, klibbigt och svettigt. Ingen fara för mig. Men John med hans hudproblem var inte lika glad. Men som John brukar säga: Men jag är väl nöjd ändå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: