Qigong, sol, shopping och restaurangbesök.

Kategori: Allmänt

Qigongkursen avslutades igår och det var verkligen något jag fastnade för. Så lärorikt och skönt på samma gång. Har redan börjat kolla på fler kurser. Men det tar jag efter utbildningen här. 

Efter fyra timmar qigong blev det som vanligt solning på taket. Efter det gick vi en sväng i dom små mysiga gränderna och kollade in lite shopping. Jag blev med en puff ytterligare och ett par ballerinaskor fick också följa med hem. 

När vi kom hem drack vi lite vin med ost och charkisar innan nästan hela gänget drog sig ut för att äta på en flamencorestaurang. Lite dyrare mat men så värt varenda liten cent. Köttbiten bara smälte i munnen tillsammans med örtsmöret och jag kunde till och med beställa efterrätt. Det där med efterrätt hör inte till vanligheterna när jag är ute och käkar. Men igår beställde jag in en chokladfondant med kokosglass och hallonsås som jag kunde äta utan att ändra någonting. Jäklar vad gott det var! 

Klockan är halv nio och jag vaknade för en timma sedan. Typiskt att man inte kan sova när man är ledig. Jag ska gå upp snart och äta pannkakor med kanelsmör och en kopp kaffe. Kanske försöka plugga lite också. Sen blir det stranden med Ellen. Ska bli underbart att ligga på playan idag. 










Kommentarer


Kommentera inlägget här: