Dag 4.

Kategori: Resa

Dag 4 i Nerja. Jag stormtrivs! 
Framförallt har jag nog aldrig hamnat så rätt som jag gjort här. Vi pratar samma språk allihopa och jag känner en gemenskap som är fantastisk med tanke på att vi inte känner varandra. Vi är en grupp på 15 personer. 5 av oss är under 30 och resten är äldre. Jag är yngst men det märks inte. 

Lektionerna började i måndags och vi lyssnar, läser och skriver så både öron, ögon, hjärna och händer brinner. Låter ganska jobbigt men satan vad roligt det är. Man vill bara att allt ska sitta med en gång och kasta sig ut för att börja jobba. Jag är alltså supermotiverad även om det bara har gått 2 dagar in på kursen. Det är ett jäkla bra betyg om ni frågar mig. 

PS. Hittade även en hälsokostbutik där jag köpte på mig kokosolja och fiberhusk. Extra nöjd för det. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: