Fyra samtal senare.

Kategori:

Efter fyra samtal hem känns allt bättre. Även om vi är många som är här så är det ingen som känner mig och ingen som jag kan ventilera med om vissa grejer. Ventilera är viktigt. I alla fall för mig. John och mamma är dom som får lida mest av min ventilering, stackarna säger jag bara. 
Jag tror att jag är en ganska speciell prick. Speciellt nu på senare dagar. Jag har börjat bli någon som är jag. Jag har väl alltid varit jag men nu är det mer på ett vuxet sätt. 
Man vet och känner vad man vill och vad man inte vill eller inte känner för på ett helt annat sätt. 
Att veta och att känna att höger är rätt i en korsning utan skyltar och riktmärken. 
Väldigt viktiga ord för min lilla geléklump som ligger och kluckar där uppe. 

Sally åker till farmor ikväll för en lång weekend. Där kommer hon att trivas. Mitt lilla hjärtegull. Hade gjort vad som helst för att få borra in mig i hennes nacke och känna hennes bebisdoft nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: