Vad som gör mig lycklig.

Kategori: Allmänt

- Att jag har en fantastisk mamma och en fantastisk pappa.
- Att jag fick världens bästa lillasyster på min treårsdag.
- Att jag och John hittade varandra för 7 år sedan och lever ihop. Min bästa vän, soulmate och framtida make.
- Att jag har en väldigt fin släkt, på båda sidor. Extra mycket kärlek till mormor, morfar och farmor. 
- Att mina vänner har blivit just mina vänner och ingen annans. Ni har alla varsitt rum i mitt hjärta. 
- Att jag är en del i Johns familj och att dom alla har ett stort rum i mitt hjärta.  
- Att vi skaffade lilla Sally. Att en sådan liten varelse kan dela med sig av så mycket kärlek och energi. Otroligt! 
- Att min familj har rest mycket tillsammans.
- Att jag har sett mycket av världen på sedan jag slutade skolan. 
- Att jag genom mina resor har utvecklats väldigt mycket som person och i mitt tankesätt.
- Att baka. Terapi och ren lycka.
- Att laga mat. Terapi och ren lycka.
- Att gå på loppis. 
- Att inreda. 
- Att vara ute i naturen.
- Att dansa balett.
- Att konditionsträna.
- Att jag har en ganska fin vardag även om jag är ensam mycket.
- Att äta frukost.
- Att shoppa.
- Att handla mat.
- Att fika.
- Att gå på familjemiddagar.
- Att åka på småresor med famljen Hall. 
- Att dricka rödvin med människor jag tycker om.
- Att åka till Helsingborg för att hälsa på Amanda. 
- Att John skrattar åt mina skämt. (Händer inte så ofta).
- Att fira Jul.
- Att fira Midsommar. 
- Sommar i Falkenberg.
- Höst i Falkenberg.
- Vinter i Falkenberg
- Vår i Falkenberg. 
 
 
- Att tänka på att jag och John en dag ska bo på en gård.
- Att tänka på att jag en dag ska äga en gårdsbutik. 
- Att tänka på att jag och John en dag ska få en eller två eller tre små knoddar.
 
Vad som gör mig lycklig har jag gått och tänkt på ett tag. Grubblat över.
För att det är så jävla viktigt att lägga sin tid på att vara lycklig istället för att vara olycklig.
Låt det lyckliga överväga det olyckliga. För det gör det nästan alltid. 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: