Påsk

Kategori: Allmänt

Min påsk har varit fruktansvärt intensiv och påfrestande för både kropp och knopp. 
Men jag har haft så roligt! 
Jobb och festligheter nästan hela veckan. 
Det obligatoriska påskfirandet med tjocka släkten, vänner som kommer hem för att hälsa på, god mat och massor av musik och dans. 
Men nu är det över och jag ska släpa mig till jobbet två dagar till innan jag kan vila upp mig på riktigt. 
När ledigheten drar igång kommer jag lägga krut på att rensa ur kroppen med hjälp av en detox. 
Mer om det senare i veckan.

Hoppas att ni har haft en minst lika fin påsk som mig! 

Igår fick jag som många andra under påskhelgen lite påskgott av mamma och pappa.
Perfekt för kommande detox! 




Kommentarer

  • Fröken Sandra säger:

    Hallon och blåbär, vad är det för spännande i påsen? ;) Kram

    Svar: Chokladdoppade hallon och blåbär :)
    Linnéa Hedman

    2014-04-23 | 19:37:59
    Bloggadress: http://www.frokensandralagar.blogspot.se

Kommentera inlägget här: