Vår i kroppen.

Kategori: Allmänt

Jag hade en fin helg med besök från Helsingborg och premiärgrillning vid Björkasjön. 
Våren spritter i hela kroppen och jag vill bara vara ute i naturen och ta vara på varje liten stund med solen. 
Kunde inte motstå att köpa färska jordgubbar för några dagar sedan.
Igår hamnade grädde och jordgubbar i fikalådan till jobbet. 
Nu börjar sommarminnena göra sig påminda i skallen. 
Nej, jag ska njuta av våren ett tag till. 
Plantera och möblera på balkongen, rensa och fixa till landet i afrikahuset, promenera, påskpynta och ta en tupplur utomhus med massor av filtar runt om mig. 
Fan ta det där bakslaget alla pratar om!

Första löppasset för detta året väntar utanför dörren. 
Det ska bli superhärligt att sätta igång igen.
Förhoppningsvis har jag lite bättre inställning än förra året. 
Hoppas ni får en fin dag allihopa! 

Uppladdning ⬇️


Kommentarer


Kommentera inlägget här: