2015

Kategori: Allmänt

God fortsättning till er alla!

Jag hade en fantastisk ledighet i jul.
Umgåtts med familj och släkt.
Firade juldagen med massor av fina människor.
Annars har jag bara varit ledig med John.
Fått hyfsad ordning i huset, promenerat, myst framför brasan och njutit av att bara få vara hemma. 

Varje dag känns overklig när jag ser ut över åkrarna från fönstren. 
Mitt och Johns paradis.

Högsäsongen har dragit igång på jobbet och jag stormtrivs.

Det känns som att jag har ett helt nytt liv då det hänt mycket på kort tid nu under hösten. 
Känns otroligt bra! 

Hoppas att jag får mer tid till att skriva några rader här då och då. 








Kommentarer

  • Sofia säger:

    Men åh vad fint!!
    Vart jobbar du nu? :)

    Svar: I spat på strandbaden :)
    Livet rullar på bra för dig med ser jag!
    Linnéa Hedman

    2015-01-07 | 15:12:03
    Bloggadress: http://sofianilsson.me

Kommentera inlägget här: